2018年2月17日星期六

鐮倉。江之島

一開學無幾耐開始就同一個同學約定一定要一齊去個2日1夜近郊遊。東京的近郊真係有好多都好正,我地最終都定左呢個鐮倉&江之島之旅。

約左一大清早就出發去到藤沢(Fujisawa),之後買左個江之島電鐵一日遊行車劵。第一站係去左鐮倉高校前站,呢個地方就係童年回憶——男兒當入樽的果間學校地點。嘩!一黎到,好有feel,好多感覺湧出黎。我地係海邊散步,之後坐左係海灘吃下野。我個fd拎左個冬甩出黎,問我試唔試下。大家都未開動,就飛來一隻大鷹狠狠地把包給叼走了!嘩!果然快!狠!準!幸好大家都無受傷!我個fd就一臉茫然,而我就笑左老半天!哈哈~



之後就去左鐮倉(Kamakura)站行。剛好係個神社見到有人結婚。我fd話要有好運氣先可以見到的。

最後去左江之島(Enoshima)。呢度好靚。我地買左個套票入場。上到去山上,原本應該可以睇到遠處的富士山,不過今日有d大霧,所以唔係好睇到。夜晚的時候上左個塔睇夜景。我地係搭電梯上塔的,落黎時無特別等電梯,直接就行樓梯落黎。不過行落黎條路都幾驚嚇,因為風又大,離地面又高,又無咩遮掩,我都行到有dd腳軟。不過我地前面個日本人一邊行一邊大叫:怖い!但又無行返入去等電梯,死抓住兩邊扶手叫苦連天。我即刻覺得原來我都表現得幾鎮定。後尾打算落山返去時行錯路,夜媽媽係荒山野領都咪話唔驚!好彩最後都遇到好心日本人指點迷津,我地先安全出到去!

我地今次的兩日一夜小旅行選擇住係藤沢,當初撰酒店的時候一直就只係諗住住係江之島或者係鐮倉,上網搵相關既資料又搵得唔清唔楚,但唔知點解就誤打誤撞選擇住左係藤沢,明明呢度離鐮倉都成半個鐘車程。黎到藤沢呢個站終於明白點解上網都話住呢度方便。哈哈~呢度除左近江之島電鐵近之外,去其他地方都好方便。就係咁,造就左我地天日的橫浜之旅。呵呵~其實呢條江之島電鐵路線仲有好多值得去的地方,不過我地就因為係輕鬆遊,所以無特別一定要逐個check point咁跑,保留少少神秘感,下次再來!
-------------------------------------------------------
(寫於21/2/2018)

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...