2020年1月31日星期五

求職陷阱 (5)

琴日講到,我又去左見工。雖然懶係諸多挑剔,但世事就係咁,好多野都預計唔到!你明明預左唔會去做的事,但偏偏就係做左。我明明本住hea佢的心態,但我考慮左幾日之後,因為說到底都唔想night,所以我就send左個message比clinic負責人,接受左個offer。同時亦推左HA同private的offers。我當時仲狠狠地自我promised,因為好短時間內試過做唔同工作又或者reject過太多offers。我今次決定左做的話,無論幾難頂,我都至少要做一年,至少等個cv唔好太花。

就係咁,由2018年12月尾開始,我就開始左做一份有小小辦公房的工作了!

----------------------------------------
今日係2020年1月31日,本應我返埋今日又失業了!我有履行我對自己的小承諾,有做足一年以上。點解做得好好地,又突然走佬!?事關我11月份時收到DH的offer call 喇!!!等佢做完reference check我就可以返份多d福利,工時工常d,但人工好鬼低的工了==😖😓

佢又話check一個月如果無問題就正式出offer!我由11月開始,一直等,一直等,就係一直無信!但我2月份學校有考試(有關我讀緊d咩,容後再討論),而我係走晒所有堂🙊所以我2月份一定要失個大業先可以追返進度。就係咁,我就係未正式收到DH offer letter前就resign 左了,今日本是last day。

點解DH咁耐都無offer既!?事關我又遇到求職陷阱呱!?

當時等到12月份時試過打過去DH HR問過,佢話未check完,1月中DH通知我,話我現任雇主的reference check有問題(但無講咩問題),所以要check HA呢個前雇主!下!!!姐係我要重新再等n個月?!難不成是我現任雇主寫左d咩衰野!?😳但我對呢度的寫reference同事好有信心,絕對唔會咁對我架喎!出左咩問題我無深究,但我就知道而家正苦無了期咁停工,我有排都唔會收到offer,分分鐘最後係no offer😨😱但我唔care,無DH offer咪再寫求職陷阱囉!哈哈~有無offer我都想離開下而家份工!都係果句:工時太長!我是屬於自由的🐷

當我歷盡千辛萬苦無論如何有無offer都要resign時,當我自以為定左個完美的時間空檔比自己慢慢溫書考試時,才發現,計劃係永遠都追唔上變化。😐琴日,學校突然宣布暫時停課到2月17日。即是,我由2月開始,又失業,又失學,又唔洗考試住;無口罩的話,街都唔洗出,連旅行都無得去(因為疫情嚴峻),咁同坐監有咩分別!?

今日係我臨收工前3個鐘,我同同事分享我被停課了,失業又失學。佢地竟然問我有無興趣返多一排!?哈哈,就係咁,我又遲多一個月先加入失業大軍了。係呢度返工往往就係咁搞gag,見工又等你通知對佢份工有無興趣,連辭職last day都可以彈出又彈入!

希望呢篇係求職陷阱系列的最終回喇!😂🙊

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...