2018年3月2日星期五

元宵節

今日係年十五,元宵節喇!新年終於要完了!以前係HK過新年,可以同愛的人一齊過年,又可以逗下利是,又要去拜年,又可以玩下啤牌,所以總是覺得新年過得好快好充實!最好新年可以再長D,日日有利是收!😁
不過黎到日本就真係一D節日氣氛都無!我個心長期都漂左返HK。眼見屋企人幫我逗左一大堆利是,恨不得快D飛返去一口氣拆晒佢!呵呵~

今日我如常返學,放學就約左朋友同室友一齊去吃麻辣香鍋。黎左日本咁耐,我有懷疑過我吃最多的唔係日本料理,而係中華菜式。例如:麻辣燙,麻辣香鍋,酸辣粉,老乾媽,涼皮,肉夾饃,煎餅果子...當中大部份我之前都無吃過。哈哈~慢慢係度生活就發覺原來自己無學過做日本人,日文又講唔好。反而混入左中國圈子,身邊大部分都係中國同學,常常一齊吃中式菜,講普通話...而家要我同中國人溝通,我是幾有信心;一但要同日本人對話,我又好似有D停滯不前。天呀!我究竟係去左邊架!?是但喇,又是開心就好了!



吃完野,有朋友提議打桌球。我咁大個人,竟然以前一次都無玩過><本來唔想玩,亦覺得自己唔會學得識。無諗過原來有人好好咁教我,玩玩下竟然都有少少眉目,都幾好玩架!仲發現左原來係日本玩桌球係平過係HK架!哈哈!多謝又出錢又要出力教我的師傅!😆

今日學左2個桌球的日文生字
スヌーカー (Snooker)
ビリヤード (Billiards)

最後,因為元宵節嘛,當然係自製節日氣氛,去左吃湯圓喇!係日本就係咩都有,只係未必最正宗咁解既姐。中式的湯圓同港式的係湯底上有差別哦!港式係糖水湯底,中式係清水,同行的新加坡人(MIXED中國籍)話佢地係練奶湯底。
 ----------------------------------------------------
(寫於5/3/2018)

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...