2018年3月4日星期日

小小遊樂場

今日係黎左日本剛好兩個月,但我的小小短期日文課程已經就黎到尾聲喇!成日話黎3個月,以為好長?其實計真D就只有2個半月,一共76日,而真正返學的日子就只有四十幾日。而家仲有大約2個零禮拜就要回港了><開始覺得自己未做的事都真係幾多!之前簡單定下的小目標都好似仲有好多未做。嗯~一時三刻就應該好難做得晒,邊個叫自己之前咁懶,成日hea左係HALL==而家惟有先體驗D最輕鬆既先喇!


我之前都可能有提過我住的小區唔係遊客區,而成日都本住一顆遊客的心的我,從來都無好好深入探索過我住的附近的小設施。我的朋友話佢以前都住呢區,今日就主動話帶我好好四處逛逛。佢帶左佢的小朋友一齊出黎,我地一齊去左荒川遊樂場。佢小朋友第一眼見我就跑左黎我身邊,哈哈~唔講以為同我好熟,其實佢係第一次見我,之前連相都未睇過。點解佢就對我咁熱情!?佢媽都猜不透。可能我都有小朋友的味道!哈哈~今次如果唔係有個小朋友一齊,我諗我都唔會有可能可以玩到呢D咁益智可愛的小遊戲。我朋友話以前唔洗排咁耐隊架,不過唔知點解今日就特別多人。呢度真係唔見有遊客的蹤影,感覺好舒服。人多而有秩序!好彩我朋友個B又乖又有耐性。

玩完之後我地又慢慢地沿步道行出黎。沿途見到好多待開的櫻花樹(而家係枯枝),完全想像到全部開晒可以有幾壯觀!行行下,見到有個神社,好寧靜,好舒服。我地坐底左係度吃下野,吹下水...住左係度2個月,先發現呢個小區其實都真係幾多康樂設施,有D麻雀雖小,五臟俱全的感覺。好多野都係細細地,不過因為唔會有太多人湧晒去使用,所以覺得好足夠。

之後,小朋友訓左係BB車,我朋友就可以好方便咁帶佢返去。點知一醒左,就喊住問媽媽點解我唔見左!哈哈~呢個小朋友好SWEET~😝
------------------------------------------------------
(寫於8/3/2018)

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...