2018年3月10日星期六

日式剪髮

黎日本的其中一個TO DO LIST有剪頭髮呢一項。成日係HK都話D咩日式剪髮,日系髮型,倒不如真真正正係日本試剪一次。但係其實我唔係好想染頭髮,因為原本的顏色我已經好滿意,但最後都係決定係度試下有咩唔同喇,當扮下日本妹喇。

今次我同我roommate一齊去佢上次試過的一間,係新宿,好大間,髮型師都好似有十幾個。我地如常係APP預約了時間,嘆左個蟹道樂先上去。

去到,先填左份問卷,然後就被帶左去影左張BEFORE的相,之後就開始好努力同髮型師講我想點搞個頭。我講我想染淺一度的啡色就好,結果我總係覺我係被染左淺一D的啡色==是但喇!過程中,個髮型師係咁用日文同我吹水,我就好辛苦用盡混身解數同佢傾,佢都好落力用GOOGLE TRANSLATE比我!哈哈~大家都辛苦了。最後,再影左張AFTER的相就完了。第2日可以用APP睇返自己D相,唔錯唔錯。

總結,日式剪髮無咩特別。唔覺用料比HK好,亦無焗油呢回事,我加左錢做TREATMENT原來都只係個護髮素療程😓整完頭髮一樣係好傷。但我鐘意佢地有BEFORE & AFTER的相;鐘意佢洗頭會有塊布蓋住我塊面;亦欣賞佢由頭到尾都係同一個人負責搞你個頭,包括洗頭都係同一個人。嗯~

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...