2018年3月11日星期日

河津櫻之旅

由於就黎要返HK喇,大概要錯過係東京賞櫻的好時機。之前一直見到網上有人講三浦海岸有個海津櫻花祭,而且剛好延長了一個星期,趁住今日係祭典最後一日,即刻安排左今日即使有D山長水遠都一定要去一次。曾經同過個外國同學講過我想去,點知佢都有興趣,就係咁,我就有個伴喇。


我地約左10點車站等,總共用左1個半鐘先去到三浦海岸站(みうらかいがん えき),點知,雖然都仲係櫻花祭典期間,不過可能因為係最後一日,櫻花樹都綠了。噢!難怪咁少人喇!哈哈~山長水遠黎睇河津早櫻(かわずざくら ),點知都謝了...真係明乎其實的等到花兒也謝了!我地真係黎得有D遲了。唔明點解佢會延長個祭典😓是但喇,好彩我有個伴。之後,我朋友見到附近有個海,我地就去左行了。外國人的方向感真的不得不好好被稱讚一番!隨便睇下GOOGLE就熟晒D路,完全唔洗跟住箭咀行;隨便睇下個影或者星星就知邊邊係東南西北,真係覺得自己好似睇緊外國果D野外探索電影。

早櫻就係得返呢少少😅

之後,我地就沿住回程路段睇下有咩地方好去。我地去左横須賀市(よこすか),我地係度吃左野,又行左個好舒服的海岸,呢度有好多小小活動,例如釣魚,BBQ等...我朋友不停話:I love this place!呢度可以見到不遠處又有個小島,好可愛,好寧靜咁,有種令人好想去的感覺。

我地再向前進發,返到去品川。係度,我地玩左保齡球(ボウリング)!對上一次玩真係好耐之前,大概係大學時期呱。今次再係度玩,感覺都唔錯。真係慢慢覺得我好像真係係日本生活的感覺,唔係單純黎旅遊。

我朋友得知我無去過秋葉原,覺得非常驚訝,所以特登要同我去一次。我一直對呢D動漫的地方唔感興趣,不過黎到又覺得幾得意既,成街都係D女僕呀COSPLAY呀。係就係得意,但唔會勾起我好大興趣。哈哈~不過我朋友就唔單止係黎睇動漫,亦好喜歡D小電子產品,高端科技產品...

最後,我地去左上野稍稍行下,吃下野...原來上野公園的櫻花開得仲燦爛過三浦海岸。哈哈~早知唔洗山長水遠去咁遠睇!不過,唔係因為去到咁遠,又何來咁充實的一天呢!?

回家途中先發現原來我地住係同一條鐵道路線上,佢只係住係我後2個站,點解平時返學放學就從來無撞見過!?哈哈~今日又可以順住路一齊返屋企了。滿滿的一日!😜外國人的生活模式同東方人真係好唔同!有機會再好好分享一番!今日我拙劣的英文搞到我條舌頭快不行了😅真的~同時講4種語言大概是我的極限了吧!開始有D轉唔到CHANNEL的感覺!😵但我又莫名其妙好享受!

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...