2018年3月17日星期六

日本睇戲

今日要同我roommate正式道別了,突然有種淡淡的失落。以後就無人係我隔離同我吹水,無人挽住我的手一齊出出入入,無人幫我鎖門關燈....今日送左佢入車站後,我地各自講左句好沉重的再見。相信是真的會再見的。
黎日本前一直想住單人房,知道被派到雙人房都有失落過;點知而家發覺隔離無人的感覺更是空虛。有時現實竟然是比想像好!活在當下就好。

之後我就同左個fd出去。我地又去左上野,畢竟上野離我住的地方好近,而且呢度又有好多野可以睇買玩吃。成日都話好想係上野坐鴨仔船,今次終於坐到了。哈哈,好滿足,如果係櫻花期坐就一定更靚!當然人都一定更多!今年睇黎我是剛好錯過櫻花期了,即使今年的櫻花期不停地改早,還是沒緣份。3年前黎東京又是剛好撞唔中櫻花最茂盛的幾日。睇黎要睇漫天櫻花真係可遇不可求!

之後,就終於試左第一次係日本睇戲!點解咁想係日本試睇戲?其實單純地因為想試下聽全日文究竟可以明到幾多。我地選左一套日劇(坂道のアポロン),仲要係無字幕既,完全係大挑戰!哈哈!不過,最後發現竟然都可以明到大概套戲的內容,真係不可思議!睇黎,溝通的最重要橋樑不單是語言,而更大影響的是肢體語言表情,不然我不可能明白咁多內容,因為我根本都唔係聽得明好多!哈哈~係日本,我最唔習慣就係日本人去到邊都好安靜,睇戲靜D好合理,不過連散場都保持安靜未免太難忍。哈哈~呢樣禮儀真係可愛又可恨!


沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...