2018年3月15日星期四

最終回

今日係最後一日的日文課程了,真的是最後了。我開始後悔點解當初就唔好好決定留耐D,也許今日就無咁傷心了。不過我是知道的,即使我留多幾耐都好,我始終都是要走的,我都還是要回到去真正屬於我的地方,我家人愛人朋友都在的地方。

今日同平時一樣如常上堂,最後一節課就玩日本CARD GAME。時間過得好快好快,點解我平時上堂就唔覺。真正落堂時,大家都好唔捨得走,影左D大合照交換下聯絡方式後大家先慢慢散去。有D要回國的同學哭了,有D老師也哭了,大家就只是認識了這麼短短的2個多月,感情竟然是那麼的深厚!對!我都一早就開始傷心了,只是沒有哭出來,只是忍住了。這種離別好像是我以前沒有感受過的。大概是因為這種離別有距離,很難再見,也有可能就不會再見了。說著說著,這感覺愈來愈沈重了。為什麼就與我當初黎日本想開開心心識下朋友有咁大分別!?很高興認識大家,但一次過同咁多人別離,我也真的吃不消!惟有相信,會再見的,自然會再見!

本來一直以為一大班同學會約放學後一齊聚會什麼的,就好似之前再分班前咁。點知出奇地今次無。可能大家都趕住第二日回國吧!?真正同大家道別後,我同左個同學去吃左個CAFE,之後還是回家了。回到DORM,感覺特別寂寞,明明時間還早,但就好似所有野都完晒,以後無得上堂,唔洗溫書,唔洗做功課,唔洗備課...感覺好空虛!突然有個同學約我出去慶祝畢業,咁我就好自然地答應了。無論幾夜,始終覺得今日唔應該是這樣係屋企HEA過的!原來佢同我諗法一樣,佢都覺得咁樣分離好寂寞!我地見面後去左上野的一間居酒屋(係日本生活耐左少少,自自然然地愛上左居酒屋,覺得係傾計的大好地方),之後就行下上野公園,玩到都大概終電車先返去!感覺好好,總算填補下以後無得返學無得見大家的空虛!

就係咁,我的日本留學生活就已經結束了。接下來的,就是做好準備回家的工作了。

------------------------------------------------------------------
倘若春春不留白,便留情。
魂牽夢縈,或許,留白更好。

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...