2018年3月14日星期三

深心情

成日有聽一個講法,就係如果你做每一件事,見每一個人,你都當係最後一次,就自然會珍惜好多,投入好多。對於呢個講法,我一直都好認同,但係要做到又談何容易?明明你就覺得仲有好多個明天,又點會係最後一日?明明有D野你就日日都做緊,今次又點會係最後一次?不過,萬事萬物總有盡時,只不過你可能成日都會覺得盡頭好遠。

剛來日本時,覺得3個月好長,覺得返學好累,返少一日都無妨。天日,係我係日本的呢個短期課程的最後一個上課天了。真的是最後一天了,我先發現,時間不等人。我心情好複雜!我好唔捨得!唔捨得呢個地方,唔捨得呢D生活,最唔捨得係呢度的人。人的感情好豐富,一旦產生了,就收不回了。係呢度識的人,朋友,無論係熟既定只係寒暄類別的,我都好唔捨得!究竟係要多大的緣分才能換來同一個班的偶遇!?今次分開了,有的,可能就是一輩子都不可能再遇上了;有的,可能就會陌生了;有的,即使再見感情也可能不一樣了...不只是別人,我也不可能永遠停留在同一點上。明天過後,大家都會四散。感覺同中學大學畢業不一樣,畢竟大家來自五湖四海,分開後,大家就回到世界不同角落,要再見面也不容易。然後,各自各又慢慢重新開展新的心情。到底我應該將呢D滿滿的感情留晒係度,定係全部在心中帶返屋企?我大概沒有決定權吧?這是心的決定;亦是時間的決定。

明天過後,我大概會明白:不會變的,永遠不會變。

沒有留言:

發佈留言

Master

上回有提到,我最近讀緊書。至於讀緊咩!?就又係時候想當年了😅 十年前,姐我還讀緊F.7,當時非常心儀中大的一個科目:Public Health。(唔知點解想讀,就算可能搵唔到工都還是好想讀)當時,我仲係一個好比心機讀書的學生,一心覺得只要肯努力,一定會做到的!最高峰時期,我...